Wednesday, July 21, 2010

Awek Cair wooo

Pikir punya pikir, dpt gak idea tuk aku update blog aku nie... aku rasa arini aku nk bg tip la kepada golongan lelaki yg bergelar suami or pakwe.. tip nie tuk bagi ampa jd romantik skit cam aku... hahahaha..

Cekedaut....

Love Sonnet 18

Shall I compare thee to a summer's day?
Thou art more lovely and more temperate.
Rough winds do shake the darling buds of May,
And summer's lease hath all too short a date.
Sometime too hot the eye of heaven shines,
And often is his gold complexion dimmed,
And every fair from fair sometime declines,
By chance or nature's changing course untrimmed.
But thy eternal summer shall not fade,
Nor lose possession of that fair thou owest,
Nor shall Death brag thou wander'st in his shade
When in eternal lines to time thou grow'st.
So long as men can breathe, or eyes can see,
So long lives this, and this gives life to thee

haaaa.... nampak x puisi kat atas 2. puisi nie bukan aku yg buat.. kawan aku yg buat, nama dia Shakespeare.. hahahha tgk la ngan sapa aku berkawan, mana xjd romantik... nie ampa dok kawan ngan mat rempit la mat pit la.. mat bunga la n mcm2 mat lagi... xdapekk la nk jd cam aku...

K... tip dia camni... masa dok tengah tangkap feeling ngan awek/bini ampa, ampa pegang la tngan awek/bini ampa 2.. 2 tuk menambah efek ja.. kalau nk lg bgs renung mata depa sambil wat mata stim... pas 2 tunggu dlm 2-3 saat.. cukup ja masa yg ditetapkan ampa mula lah baca puisi nie... sbelum 2 hafal la lu... bukan apa... masa step tengok mata tuk 2-3 saat... br kalut nk cari kertas puisi.... hilang abis la efek suma...

xpayah hafal banyak2 la.... hafal 4 baris atas 2 baris bawah dah cukup.. kalau nak dasyat cam aku, hafal la suma.. pas 2 ampa tgk lah reaksi awek n bini ampa 2... dr pengalaman aku la.. stiap org akan memberi riaksi berbeza... ada yg nangis.. ada yg trus XOXO... ada yg trus TUT....... tp satu ja la reaksi yg paling cibai. nk tau apa dia... awek or bina ampa wat muka blur. blur xpa lg nie p sambung plak ayat dia "abang i xpaham la pa abg ckp nie"...hahahahhahah... sapa yg kena riaksi nie jgn p bunoh diri lak, cara yg terbaik ialah p bawak bini or awek ampa daftar british counsel.. insaallah pas abis ja blajaq kat situ ampa wat lg skali tip nie... compem tgkap leleh beb...........

Adiossss.... Salammm

8 comments: